17.3.11

hayalleri kırıldı

hayal kırıklığı; bir hayalin kırılmasıdır..


suyun içinde görüntü nasıl kırılırsa, bir hayalin içindeyken de öyledir.. sudan çıkarsınız, suyun içindeki görüntü başka yerdedir artık, siz çok daha başka yerde...

bir hayalin içinden çıkarsınız, hayat başka yerdedir... siz çok çok daha başka yerde...



"kolay değildi.



...



kaç acı birden imtihan etti onu.



bir tek gece vardır insanın hayatında;



ömür boyu sürer nöbeti..



bu da öyleydi.



iyi olsun,



sağ olsun,



uzak olsun,



ama bir daha görmesin onu..."



dizelerini biraz değiştirince hissettirdiğini hissettiren, getirisi olarak da



"bir tuzağa kaptırmıştım kendimi ama eminim tanrı var bugün"



"siz de mi dostlarım dedim, öyleyse düş sezar"



"sıyrıldım rollerimden mutluyum çünkü artık yokum bugün."



sonuçlarına ulaştıran, insanı böyle bir hale getiren hayatın fon müziği çalarken arkadan

yeniden hayal kırıklığı; bütün o 'ben olsaydım'larınız içinde, aslında gerçekten 'ben' olduğunuz zamanlar da olduğunu, lakin elinizden gelenlerin, hayatın gerçeklerinden öteye gidemiyor olduğunu buruklukla anlıyor oluşunuzdur...

ve nihayetinde olduğunuz o 'ben'in hiç de süper kahraman olmadığını görüyor oluşunuzdur...

0 yorum:

Yorum Gönder