31.3.11

Dönüyorum. Ben dönerken dünya duruyor. Dünya duruyor ben dönüyorum. Mutluyum ama sahte. Sahte mutluluğumun bir rengi var. Daha gerçekçi olabilmesi için. Ama ağlıyorum. Mutsuzluktan ağlıyorum. Sahte mutluluğumla kendimi kandıramıyorum.

Bastığım her tuş yanlış bu gece. Gözyaşlarımdan net göremiyorum tuşları. Bulutları izlemek istiyorum. Gözyaşlarımla bulutları sevmediklerime benzetmek istiyorum. Yüzümde gözyaşlarımın tuzu. Gözlerim şişmiş ağlamaktan. Unutulmuş yaralar kanıyor bu gece.

Önemsenmek isteyen insanlar var. Önemsenmeyi haketmiyorlar. Acıyorum onlara, önemsiyorum. Sonunda kendimi önemsizleştiriyorum. Acımak yumuşatıyor duyguları. Yaralanacak kadar korunmasız kalıyorum. Çaresizim adeta.

Her şeyi bıraktım bu gece. Bu gece dünya duruyor ben dönüyorum.

Sabırsızlığım beni öldürüyor bu gece. Kıskançlığım başıma bela açıyor. Konuşmuyorum. Yazdıklarım başıma bela açıyor bu gece.

Her şey bir yana bu gece iyi bir gece. Bu gece dünya duruyor ben dönüyorum. Dünya duruyor başım dönüyor ben başımla birlikte dönüyorum. Bu gece benim gecem. Bu geceden sonra her gecenin kontrolü bende. Açılan bütün yaralar kapandı bu gece. Her bir yarayı kanatıncaya kadar kaşıdıktan sonra, kapattım bu gece.
mutluyum bu gece

0 yorum:

Yorum Gönder