5.10.13

*yaşamak için hiçbir nedene ihtiyaç duymayan insanın, ölmek için de bir nedene ihtiyacı kalmıyor.
*araştırıp durmayın şu intihar sebeplerini artık!
*kalabalıklar içinde yalnız olanlardan değil de, yalnızlık içinde kalabalık olan insanların sakatına gelmemek lazım derim ben.
*insanları sadece varlığımla bile eğlendirebilirim.
*ama bu yine de kendimden sıkılmadığım anlamına gelmez.
*bunun altını kalın keçeli bir kalemle etrafına taşırmadan çizin oldu mu?
*''entrika...''
*ne kadar iğrenç bir kelime.
*film olsa izlenmez.
*ya bu arada şu pepee'nin şila ne kadar tatlı öyle ya.
*şimdiye kadar hiç üzülmemiştim bu konuda ama, şila'ya her baktığımda keşke küçük bir kız kardeşim olsaydı diye hayıflanıyorum.
*açılın.. yerim ben sizi. da he... lo he... hey, hey hey!
*evet ben arada şila ve trt çocuk'ta yayınlanan bilumum şeyleri seyretmek durumunda kalıyorum.
*ne zaman eşşek kadar oldum ben?
*genç werther'e artık öğütler vermeyi kestiğim zaman mı?
*mamoru chiba'ya aşık olmaktan vazgeçtiğim zaman mı?
*kendimi bulduğum roman kahramanlarını bir başka roman kahramanına tercih ettiğimde, sanki tüm dünyaya ihanet etmiş gibi hissediyorum.
*kimileri aynaya bakınca o günkü ruh haline göre kendini çok hoş veya çok çirkin hissedebildiğini söylüyor.
*bense ne zaman aynaya baksam hep aynı şeyi görüyorum.
*gözlerimdeki ifade hep aynı.
*şaşırtıcı değil mi bu?
*aşk diye bir şey nasıl varsa.
*sana oturup gururla yaşamanın ne derece ağır bir yük olduğunu anlatmak isterdim.
*sana oturup saçma bir gururla yaşamanın ne derece ağır bir yük olduğunu anlatmak isterdim ama..
*anlatılacak daha önemsiz şeyler var.
*içimden gelmiyor hiçbir şey.
*dışımdan..
*itinayla kendini bilmezim.
*sevgili bryan greenberg... inanıyorum ki bir gün ''ergen gencin kendisinden yaşça büyük olgun kadına beslediği aşk ve bunun yaratmış olduğu çıkmaz'' temalı saçma rollerden sıyrılıp, doğru projede yer alacaksın.
*yakışıklısın, gençsin, hayranın genç kızlar var, iyi oyuncusun da... sadece biraz şansa ve evrene doğru enerjiyi yollamaya ihtiyacın var tatlım. seni genç kızların sevgili olabileceğin ''bireyin yalnızlığı'' temalı senaryolara havale ediyorum.
*kaçmaya çalıştığın şeyden kaçmaya değil de ondan kaçmaya çalışmaktan bir an önce kaç
*ve dönüp arkana bakma bile!
*de..
*tavsiyeler bir boka yarasaydı, ''tavsiye'' diye bir şey olmazdı be!
*düz mantık.
*reklam yazarı olsaydım ''rapunzel de saçlarını pantene ile yıkıyordu'' gibi bir slogan attırırdım ortaya.
*bence günümüz reklam dünyası için ''son derece salakça ve saçma olma'' kriterine uyuyor.
*hiç tanımadığım herhangi bir insanın en büyük sırrını merak ediyorum.
*sırrını değil ama; en büyük sırrını.. gerçekten doğru söyleyeceğini bilsem yolda birisini çevirir ''parası neyse vereceğim, söyle kardeşim'' derdim.

0 yorum:

Yorum Gönder