5.10.13

*şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, yeniden bir daha kaybederim.
*hiç şaşmam..
*kafamdaki senaryolardan kurtulabildiğim vakitler, beynimdeki karıncaların yuvalarını bir daha hiç açmamacasına tıkamayı deniyorum.
*çok yanlış yaptım.
*yani ben hariç herkese göre yanlıştı.
*tüm yükleri toplasan, insanın kendine yük edindiklerinden daha fazla bir çaresizlik barındırmaz belki de.
*ne var ki, bazen elden bir şey gelmiyor.
*hayatta, en büyük derdi aşk olan insanlar kadar şanslı/en büyük derdi hiç aşka rastlamamış insanlar kadar şanslı olmak lazım.
*bense..
*şansımı kendim yaratmaya çalışmayacak kadar ''hayat meraklısı'',
*umursamazlığımın bana verdiği yetkiye dayanarak sınırsız,
*bir melodi kadar gelir-geçer,
*her insan kadar genel-geçerim hayatta.
*herkes o kadar fazla yer edinmek ve kazık çakmak için yaşıyor ki bu dünyaya..
*her geçen gün kendimi biraz daha değersizleştirmek için çabalıyorum.
*bir ''hiç'' olmak için çabalıyorum.
*böyle çok değerliyim!
*bir keresinde kendimi, ''acaba insan olmasaydım ne olmak isterdim?'' diye kendimi sorguladım. bir kere kesinlikle hayvan veya bitki olmak istemezdim. herhalde ben ''baharat'' olmak isterdim.. türü fark etmez. topu topu bir çay kaşığı ölçüsünde bile bir yemeğe son lezzetini verip, topu topu bir çay kaşığı ölçüsünde bile bir yemeği mahfedebilme kapasitesine sahip bir baharat...
*hayatımda hiç kimseden intikam almaya çalışmadım.
*kin tutmadım.
*nefret etmedim.
*öç beslemedim.
*sadece her şeyi unuttum ve kendimi gitmeye bıraktım.
*gerisi geldi.
*hem de sürüne sürüne...
*ayrılığın sağlamasını ''farzet hiç ayrılmadık'' diye yapmasaydı şair; bu kadar kolay olur muydu?
*hayatımın tek kelimelik özeti yok.
*''kendini üç kelimeyle anlat'' deseler, o anlatacağım ''üç kelime'' de her saat başı değişir.
*çoğu anlamsızlıkta bir ''anlam'' vardır.
*ve ''güzel değil'' diye bir şey yoktur, az ''mana'' vardır.
*ve ''katiyen olmaz, yapamam'' diye de bir şey yoktur; ''az aşk'' vardır.
*ve de..
*''onur!'' kelimesi ne kadar insana dair bir büyüklüktür arkadaş.
*ve de ''büyüklenmek'' kelimesi, ne kadar insana dair bir ''onursuzluk'' timsalidir arkadaş!
*yok böyle bir şey.

0 yorum:

Yorum Gönder