21.2.12

Bir daha böylesine uzun tutmayacağım nefesimi

Soruyorlar “Neyin var?” diye. “Biraz canım sıkkın, önemli bir şey değil” den fazlası çıkmıyor ağzımdan.

Yapılan araştırmalara göre; bugünlerde filler, oturmak için insanların göğüs kafeslerini tercih ediyorlar.

Bu günlerde; göğüs kafesine oturan bir fil, nerden baksan öldürür.

Bugünlerde yaşanması gereken ölüm değildir.
 


Planları olan biri değilim. Hayalleri olan biri değilim. Ben benim, bu kadarım, elimden gelenler bunlar, senin için olan kısmım şu, uff ne de çokmuş,
ihtiyacı olmayana hiçmiş, ihtiyacın olan yanında değilmiş, zaten ihtiyaç duymak da ne saçma şeymiş.
Ben yine buraların yabancısıyım, fark etmez, böyle de devam ederim.

İzin vermediler, lambadaki cine söyleyeceklerim olsun isterdim.


Bugünlerde, anlattıklarını anlayabilecek birini bulmak nerden baksan insanı aşık eder.
Aşk, insanın göğüs kafesinde fillerle beş çayı içer.

İyi demlenmemiş çaylardan anlamam. Zaten çay da sevmem.

Bugünlerde her şeyi, bir bir dikmek istiyorum.

Göğsümdeki file sevgiler.


Soruyorlar “Neyin var?” diye. “Biraz canım sıkkın ya, önemli bir şey değil” deyip gülmeye devam etmekten fazlası gelmiyor elimden.

“Zaten o kadar çok şey de yaşamadık, yol yakınken kendi hayatlarımıza dönelim” diyen birine aşığım mı diyeyim?

0 yorum:

Yorum Gönder